Post Top Ad

Friday, September 2, 2011

Ni Yang Malas Ni.......!!!!

keje part time sudah..
puasa pun sudah...
raya sudah...
merdeka pun sudah..


tang ni part yang paling malas nak buat...nak kembali ke universiti kesayangan. bukan xrindu kat sane, tapi bile fikir suasana sebagai seorang mahasiswi...adehhh,lomah den...tutorial, lab, test, assignment, project thesis, exam. tu belum masuk lagi dengan aktiviti2 akademik & bukan akademik...


makkkk..malasnye..sebelum balik ke U, kene fikir dulu tajuk tesis ape nak buat...nak buat ape ni???waaaaaa....dahla lappy dah nampak isi dalam ni..janganla rosak dulu sampai aku grad nanti..nak beli kamera SLR dulu....harap2 tercapaila segala impian....amin....


*belum sampai U, dah ade projek menanti..adussshhhhhh
*shah alam...wait aaaaa....... (macam xrela jer)
9:29:00 PM / by / 1 Comments

1 comment:

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad