Post Top Ad

Thursday, September 1, 2011

Rahsia Keluarga Bahagia #1

assalamualaikum dan selamat hari raya aidilfitri..belum terlambat lagi kan untuk wish sempena raya......???

raya kan sebulan...heheh..

tetibe nak buat entri tips plak..tengah ade idea ni, ape kate menaip jap...tips ni aku xamik dari mana2 sumber. ape yang aku terfikir, aku tulis....tapi kalau sama dengan mana2 artikel,mungkin secara kebetulan je tu...takde nak copycat dari mana2 artikel...

# 1
Solat Berjamaah

alang2 dah berkumpul beramai-ramai tu, ape kata kita solat berjamaah...kan bagus bagus. disamping dapat pahala berganda, kita jugak bley mengeratkan silaturrahim antara ahli keluarga. 
bayangkan, berapa lama xberkumpul bersama...masa ni la nak solat bersama-sama...kan seronok...betul x?

*haha..kesian family aku tadi..semua dah pakat tunduk gara2 bapak aku berzikir sampai 200kali...gelak je la aku..tido belaka...

*kalau kumpul2 ngan family sebelah bapak aku, dah macam sembahyang kat masjid....penuh rumah aku....alhamdulillah,semoga mendapat rahmat dari Allah....

selamat hari raya aidilfitri...maaf zahir dan batin kepada semua pembaca & blogger  ;)
9:21:00 PM / by / 3 Comments

3 comments:

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad