Post Top Ad

Wednesday, September 14, 2011

Weekly Timeline....

assalamualaikum..selamat malam.....wahhh,lame rasanye xupdate blog kesayangan ni...sibuk mendaftar dan menyusun jadual kat universiti kesayangan nih..hehe.....

haaa...bukan menghilangkan diri yer..tai xberkesempatan nak bercerita kat sini.....

ok la...ni aku kasi timeline aku sepanjang aku xupdate blog......hehe....


jumaat (9 / 9 / 2011) - tengok wayang kat 1 Utama, cite Hantu Bonceng

kelas mula jer..jadual kuliah pun dapat .... Isnin (12/9/2011). seperti semester2 sebelum ni, jumaat xde kuliah..pandai aku pilih group...hehe.....


dan inilah yang terbaru tadi......mentang2 lecturer xmasuk kelas pagi tadi, bley plak layan bowling kat plaza alam sentral, shah alam... :)

budak 2 orang ni memang taiko kalau main bowling, susah betul nak kalahkan......

 dan akhirnya, balik kolej dengan keadaan basah lenjun disebabkan meredah hujan...main bowling punya pasal...#amekaw...eh,kenape tudung aku macam tudung ustazah arini??labuh sket dari biasa..haha...ustazah main bowling...dahla pakai tshirt muslimah..mau xkene gelak ngan bebudak ni....sebenarnya main bowling tadi xdirancang....kelas xde terus plan. bukannya plan dari semalam pun......

kepala dah berat, kene hujan tadi..sok ade kelas plak.....so, aku nak tido...sekian,terima kasih....
11:26:00 PM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad