Post Top Ad

Sunday, September 25, 2011

Zaman Kau dan Aku

kau ngan aku zaman same x?cuba ingat balik permainan ape yang ade pada zaman 90-an?yang sebelum 90-an, sila jangan jeleskan aku sebab aku tau zaman korang lagi best...haha..

batu seremban : antara game feveret aku bila waktu rehat kat skolah, ade setengah budak pakai perca kain yang diisi pasir,pastu jahit. bagi aku, guna batu syok sket, terasa berat.... [nak baling kat orang pun best]. punye syok main, daripada batu tu bersegi-segi, sampai bulat licin batu tu...comey je...tapi lame2 pecah...adoiii..sayangnye....


baling selipar : ni pun best gak...asal balik skolah petang je, ni la benda yang aku main...aku dulu tomboy...xcaye???kawan aku semua lelaki, balik skolah terus main...dahla pakai kain skolah..memang style lah. kalaula time tu ade digital camera, mesti dah ade orang rakam.....



baling tin : haaa...disebabkan permainan ni aku telah dikunci....mak xbagi masuk rumah...dah pukul 8 lebih baru balik rumah....mak aku jerit dari dalam rumah "pegi berumah tangga rumah orang tu...xpayah balik,xpayah mandi,xpayah makan, waktu semayang xtau nak balik!!"...dan aku pun menangis sambil kopakkan pintu...at last,pintu tu kene tukar sebab berlubang...haha...padan muka mak aku....

tapi semua tu tinggal memori jer.....manela pegi kengkawan aku mase tu,ape khabar diorang semua...masing2 dah lost contact....



budak2 sekarang main ape?????haaa...ni haaaa.....



*sempat lagi ke openhouse semalam walaupun dalam keadaan separa sihat =P

pic taken @google melainkan gambar yang bawah skali
8:35:00 PM / by / 4 Comments

4 comments:

  1. hehe..konda kondi tak main..rondes? ke camne eja ntah.

    sama la kita, kawan kecik-kecik dulu semua lelaki..

    ReplyDelete
  2. @.........cP~

    main..tapi jarang..sebab game tu kene pegi kat padang yg lagi besar....

    ReplyDelete
  3. Lme x main..dah pyah dah nk tng0k bdak2 main game cm ni skang..

    ReplyDelete
  4. yes!!!! angry bird yg last tu betul! addict dah men kat nset.hahhaa..


    * tapi yg lame tu kalau main sekarang lg best wooo... gila terimbau kenangan masa silam tuuu

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad