Post Top Ad

Thursday, October 6, 2011

Cakap Tu Biarla Berasaskan Fakta

yer..kali ni macam teringin plak nak tulis pasal "orang yang bercakap tentang fakta yang salah, yang penting confident ni.."

actually, aku xdelah heran sangat pun..mungkin dier nak build self-confident dier bile barcakap....tapi yang aku herannye, dahla fakta salah...pastu nak tembak orang pulak....what the hell nyer???tau nak bambu orang jer....

lain kali,bile nak bercakap tentang sesuatu tu, eloklah kiranya kaji dulu pasal benda tu supaya kite xkena bambu balik....ni x, nak jugak menang...kengkadang orang kasi je menang sebab malas nak gaduh benda yang xbetul..kan dah macam budak2 tu...lagi satu buat kena gelak jer...

*tapi kengkadang bile kite menyampaikan fakta yang betul pun, ade orang buat main2...kononnye lucu sangatla tu....nak bergurau tengok situasila...perbincangan yang serius xmemerlukan lawak yang langsung xmasuk akal.....
1:31:00 AM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad