Post Top Ad

Tuesday, October 4, 2011

Eh, 25 jer????



  1. Nama aku adalah gabungan daripada nama mummy & daddy aku....YUSsNAZAlida
  2. Aku paling suka no. 9,1,8,7.......sinonim dengan 9.1.1987
  3. Ikan Keli adalah menu wajib kalau aku ada kat rumah
  4. Aku suka menghabiskan masa dengan travelling..walaupun ade keje yang xsiap..hehe
  5. Aku tak boleh tido tanpa mp3 sony kesayangan aku
  6. Aku tak suka diganggu sewaktu tido..tak kirala tido waktu siang ke..malam ke...kalau kene kacau gak,mood aku jadi xstabil..jangan salahkan aku kalau ade yang kene pelangkung..
  7. Aku tak suka window shopping....serabut,semak...
  8. Aku tak suka kalau hal tu aku yang perlu selesaikan, tapi ade yang sibuk2 nak tolong selesaikan jugak
  9. Orang cakap aku garang, tapi sebenarnye aku ni lembut orangnye...kene marah sikit dah nangis :D
  10. Orang cakap aku sombong, tapi sebenarnye aku ni seorang pendiam, susah nak bercakap dengan orang....kene ade orang tegur dulu
  11. Aku akan jadi seorang yang pemarah bila aku dah ulang cakap 3 kali, tapi xpaham-paham jugak
  12. Aku suka nyanyi kuat2 masa bawak motor
  13. Aku tak suka make-up
  14. Aku tak suka pakai aksesori emas
  15. Aku suka jalan2 hangout ramai2...main bowling,karaoke..etc
  16. Aku tak suka buat assignment tiap2 minggu...grrrrr...
  17. Aku suka kanak2
  18. Aku suka lelaki yang pendiam
  19. Aku rasa nak bagi penampar kat lelaki yang bajet macho tambah2 kalau merokok
  20. Aku suka buat photoshoot
  21. Aku suka kacau kawan2 dalam kelas tambah2 kalau nampak diorang dah tersengguk-sengguk mengantuk
  22. Aku akan cepat stress kalau sesuatu benda tu dipaksa untuk dibuat dalam jangka masa pendek
  23. Aku suka shopping tudung, tapi xpakai pun..yang lame jugak yang dipakai
  24. Aku suka anything about dslr
  25. Aku ade page SAYA ANAK BONGSU & cikyuz87.blogspot
4:58:00 PM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad