Post Top Ad

Sunday, October 9, 2011

(KLON) Aku Tak Tau Tang Mana Yang Sama...



dari dulu lagi..asal orang nampak aku jer, cakap mirip norkhiriah..tang mana yang sama aku pun xtau..sampaikan akak aku kawen pun family sebelah mertua dier cakap, "adik yuss macam muka pelakon tu..."  malunye aku,blushing gitu :)

4tahun lepas member aku dok call aku semata-mata nak cakap, "eh, aku macam pernah nampak ko dalam tv"

adoii..bile plak aku masuk tv....

*ingat Ady Budika jer ade klon???hahaha...

nak tau isu klon ni, KLIK SINI
11:55:00 PM / by / 4 Comments

4 comments:

  1. eh ada iras la...

    wahhh..kelassssss kau jahh..hehe

    siyes la..ada mirip norkhiriah la..hehe

    ReplyDelete
  2. ye le..ade iras2 hihi,,kan kite ade kembo 7orang lam dunie ni kan kan kan hihihi....

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad