Post Top Ad

Wednesday, October 12, 2011

Tak Nak Update Blog Dah!!!!

amik kat google

adoiii.....pening kepala gara2 bangun tido secara mengejut ni.....mau xtekejut, bley plak mimpi BEN ASHAARI dok bebel kat aku sebab aku xhapdet blog..dahla kat stesen keretapi..kalau aku sambung mimpi tadi, kompom dier tolak aku kat rel...adesss

dan disebabkan itu,aku terus bangun dan siapkan assignment dengan harapan dah siap assignment, bley update blog kejap...haa..penangan BEN ASHAARI....pendorong semangat berblogging tu...

tapi semenjak dua menjak nih,memang aku sangat busy...dengan siapkan proposal thesis, assignment yang kene submit tiap2 hari...ditambah pulak kene organize program induksi pelajar baru bagi course aku..pehh..xmenang tangan dibuatnye. minggu depan pulak kene present tajuk thesis, bersiap sedia untuk dihentam oleh panel....erghhh....tensi+takut

so,aku rase, lebih baiknye aku stop blogging buat sementara...ala..bukan lama pun....sampai minggu depan jer...selera nak mengarang blog dah berkurangan gara2 menulis thesis je kejenye...idea tu banyak.nak aje aku buat vlog, tapi aku ni seorang yang pemalu.....
12:34:00 AM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad