Post Top Ad

Thursday, November 10, 2011

AFC VS Masterchef Malaysia...Yang Mana Satu Pilihan Anda?















korang dah pernah tengok dua-dua rancangan ni x? best kan?? kalau aku tengok, aku pulak yang berdebar. rase jadi peserta skali. 

ape perbezaan kedua-dua rancangan ni???

emm...xbanyak beza pun, cuma masterchef malaysia, hanya peserta dari malaysia sahaja yang masuk.  AFC pulak, peserta dari negara asia. kedua-dua rancangan ni mencari chef selebriti...

tekanan???

lebih kurang sama je....tapi AFC lebih sket kot tekanan dier. yang aku tengok, juri (si Bruce Lim tu) campak je pinggan yang ade masakan diorang kalau dier xpuas hati. haa...kau...ade bran???kalau masterchef buat macam tu, abesla rugi program diorang, asik pinggan pecah je....

so, jangan ketinggalan mengikuti rancangan ni....best...!!

masterchef malaysia - setiap Sabtu-Rabu, 9malam, astro prima kalau xsilap aku, 105
AFC - setiap rabu, 10malam rasenye, asian food channel, 703

SELAMAT MENONTON

*xboleh masak dalam keadaan tertekan
*sesungguhnye aku memang ske tengok rancangan masakan....ni tengah menonton Iron Chef
6:10:00 PM / by / 5 Comments

5 comments:

  1. Saya interestedgak dalam bidang masakan nie..
    tp malas nak belajar... huuuu..

    ada tips tak? haha XD

    ReplyDelete
  2. @Razil Tahir
    haha..tips???xdelah...memasak ni kene ikhlas dari hati,barulah masakan sedap....hee :D

    ReplyDelete
  3. AFC nampak ganas sangat Master Chef Malaysia OK la..hehe

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad