Post Top Ad

Thursday, November 24, 2011

Bila Hidup Bergelumang Dosa

wehuuu...ni la nasib bila xde tv..layan drama kat tonton atau youtube je la.....
bolehla...janji dapat tengok..dahla citer feveret!


best kot cite cinta elysa nih...banyak elemen kehidupan manusia sekarang yang diselitkan. dan yang paling aku nampak, bila manusia dah xnampak dosa depan mata. si isteri menjalinkan hubungan dengan lelaki lain sedangkan dier masih ade suami.

bila suami dah xde, dengan beraninya bersekedudukan dengan lelaki bukan muhrim....owh dosa tu weyhhhh...

si anak plak mengaku dah kahwin kat orang lain sedangkan xde apa2 ikatan...pastu tido sebilik walaupun xsekatil...owh dosa tu weyhhhh.....

owh hitamnya hati bila dah xdapat nak bezakan yang mana dosa, yang mana pahala...

cerita yang berunsurkan pengajaran punye berlambak kat tv, tp still nak buat benda yang sama..xnak amik ikhtibar dari cerita....yang nampak kisah cinta jer....itu je yang nak diikut....adesss...

2:17:00 AM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad