Post Top Ad

Saturday, November 26, 2011

Mimpi Yang Sama Lagi


mimpi yang sama berulang lagi..tapi kali ni macam sekuel dier plak...
aku xtau sama ada ia adalah petunjuk atau sekadar mainan tidur..yang penting, aku xpernah terfikir benda tu dalam kehidupan seharian sebelum aku melelapkan mata.

mimpi 1
(terjadi suatu ketika xlama dulu)
seorang lelaki yang xdikenali (ingat muka dalam mimpi je), berwajah manis, kulit putih, tinggi lampai, pakai jubah putih & kopiah putih. dier datang dekat aku dan senyum...
bile aku terjaga................hati aku kuat mengatakan dialah jodohku...tapi, entahla....

mimpi 2
(baru-baru ni)
orang yang sama (tetibe ingat balik muka dier). di suatu tempat macam arab2 gitu...dier bersama parents dier. dier tengok aku dan senyum...dan tetibe je aku dah kawen ngan dier..dan tetibe je aku dapat tau aku pregnant. mak dier sempat pesan kat aku baca surah an-nisa', luqman, maryam, dan surah yusuf....
bila terjaga langsung aku xingat muka diorang, ape yang aku ingat 4 surah tu jer...

keliru gak ngan mimpi tu..nak tanye mak, kang dier cakap aku gatal nak kawen plak...


entahla....tapi kalau ia satu petunjuk, aku harap satu hari nanti aku dapat seorang lelaki yang bley membimbing aku ke arah kebaikan..macam dalam mimpi tu...

1:07:00 AM / by / 4 Comments

4 comments:

  1. mimpi susah nak tafsirkan..

    hope dapat yg elok-elok..

    Amin..

    ReplyDelete
  2. aslkm cik yuz..hana nak jemput cikyuz join my 1st GA (^^,)

    ReplyDelete
  3. org kata kalau dh 2x tu mmg satu petunjuk..
    tp org jugak kata mimpi tu mainan tido..
    org jugak katakan x semua mimpi ada makna tersirat..
    so pk2 ler:)

    ReplyDelete
  4. inshaAllah..moga mimpi yg baek memberi tanda yg baek...

    nasihat sy,,,cikyuz busaha mpersiapkn diri dr segi ilmu n amal...

    moga cikyuz bersedia mjd isteri kpd lelaki yg soleh..

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad