Post Top Ad

Tuesday, January 24, 2012

Outstation......Melaka Je Pun...

adoiiii..bakal hitam lagi la...tiap2 semester asal cuti jer xboleh nak jaga muka. mana taknye, baru nak cerah sket muka kene turun site..berjemur tengah panas...secara jujurnya, xde sebarang alat makeup dalam simpanan aku....malas nak membeli,xsempat nak jage muka....nak hitamkan sekejap je...nak jage bagi cerah balik..makan masa berbulan-bulan....hurmm...tabah je la....

ok..esok dah kene pegi melaka macam semester lepas..duduk sane sebulan, berhujan panas buat site...kali ni kite buat gps pulak...sape penah dengar cepat angkat tangan..cepat..

tengok kaler muka pun dah tau macam mane kejenye kannn...




agak2 ade orang nak masuk meminang x? :P
8:00:00 PM / by / 2 Comments

2 comments:

  1. ukur jgn tak ukur...jgn terjun laut sudah

    ReplyDelete
  2. slalu tgk org laki yg wat keje ni kan,,bila pompuan wat keje ni memg nampak cool dan bergaya la,,hehe,,hitam takpe nanti pakai scrub bnyk2 leh terg,,heee,,

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad