Post Top Ad

Tuesday, February 14, 2012

so N.O.O.B laaaaa.....

aku pun xtau mende noob tu.....asik kene noob je dari orang lain.salah sket,kompom kene panggil noob...hadoiiii...macam-macamla team praktikal aku.....perkataan noob tu sangat berleluasa sekarang. pantang orang salah, terus kene bahan..NOOB

ni antara gambar2 semasa praktikal kat sungai udang, melaka.......site dalam kawasan kubur....insaf dowh~

ape ade hal tido sebelah kubur...

 gps ground control point
solar observation
 solar observation booking
 team cantik & kacak
ok..memang muka ni je la slalu booking.....kang observe, kene pangkat noob plak


*lupe nak wish valentine kat sape yang sambut terutama melayu a.k.a Islam...selamat datang ke neraka (xpaham-paham lagi aku perli???)
2:58:00 PM / by / 1 Comments

1 comment:

  1. hahaha
    ayat2 terakhir tu memang terbaik
    :-)


    P/S : Nak Minta Tolong Bantu Hans Menang iPad 2

    http://hanspunyablog.blogspot.com/2012/02/pusingan-akhir-contest-gadget-impian.html

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad