Post Top Ad

Monday, February 20, 2012

Terasa Nak Berhenti Blogging

sengsara aku rase beberapa arini..sampai ke subuh xtido gara2 nak siapkan keje...dengan viva, report, site ari2....pehhh....kurus..kurus....

kadang2 kesibukan aku menyebabkan aku rasa nak berhenti blogging....mungkin ade yang cakap, "ala, xkan xde mase langsung kot...?".....jawapannya: memang aku xde mase langsung sekarang...tengok aje entri aku bulan ni...ade brape je....tambah2 tahun akhir ni...sibuk ngan tesis lagi, site untuk tesis...masa yang tinggal digunakan sebaik-baiknye untuk rehat yang secukupnyer......

 sampai ke subuh proses data, buat report..bla..bla..bla...
 ....dan kene organize event jugak...
 hanya ade sejam dua je untuk merehatkan minda...
dan selebihnya digunakan untuk menimba ilmu....
5:08:00 AM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad