Post Top Ad

Friday, March 30, 2012

(GAMBAR) Air Force VS Navy

mana lagi kuat?mana lagi hebat?

sama ada burung besi atau ikan besi??eh, ade ek?






dua-dua hebat..yang beza hanya...satu merentas awan biru, satu lagi merentas lautan biru?yang mana kerjaya pilihan aku?


jeng..jeng..jeng...mestila surveyor..ayah aku xgalakkan anak dara dier yang sorang ni jadi askar. tapi ape bezanya askar ngan surveyor?masuk hutan jugak...ayoooo..abah..abah.. jelesla tu kot anak dier lagi tinggi pangkatnyer...hahaha..xdelah, sayang abah!!!rindu nak balik kampung!!

*abahku xde kene mengene ngan air force mahupun navy...beliau adalah seorang pegawai waran (brape ek) angkatan tentera darat...woooohooo..rindu nak masuk kem

lagi gambar bakal surveyor ;)





cepatla grad....nak koje plak
2:32:00 PM / by / 8 Comments

8 comments:

  1. terbaik..lagi terbaik klau aku dpt blajar bawak

    ReplyDelete
  2. @Edy Fee
    boleh..boleh..tapi simulatorla...

    ReplyDelete
  3. slalu maen game je bawak kapal terbang. haha

    ReplyDelete
  4. nice entry :)

    Hai , my dear followers.. Yuyuk ada buat GA utk meraikan followers tersayang.. jom join <3 http://yuyukstandalone.blogspot.com/2012/03/yuyuk-1st-giveaway-sticky-post.html

    ReplyDelete
  5. Hebat nyer.. cita- cita yang unik

    ReplyDelete
  6. @Iam Yanty

    xdelah unik pun, cuma ramai yang xtau..hehe

    ReplyDelete
  7. wahh.... 2 2 hebat... Tentera Darat pon hebat jugak... hanya tempat bertugas yang berbeza tapi matlamatnya tetap sama iaitu menjaga kedaulatan tahan tumpah darah tercinta nie :)

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad