Post Top Ad

Thursday, March 29, 2012

Ikan Kembung Masak Lemak..... Selamat Dah...

alhamdulillah..kenyang sudah...
heaven betul makan arini..slalu goreng ikan atau telur jer untuk makan tengah hari. maklumla, dapur bujang....student plak tu, xsempat nak masak hebat2 sangat. yela, nak pegi kuliah lagi kan....


arini 2 resipi dimasak oleh aku dan kawan aku...ikan kembung masak lemak dengan daging bali...pehhh, sedap wa cakap sama lu..bertambah plak aku makan arini. tengokla sape chefnyer ;)


tapi maapla, gambar lupe nak amik. selamat dah masuk dalam perut. dah abes makan baru teringat...gambar tulang ikan adela...nak tengok???heee...


so, kepada makcik2 kat luar sane bleyla isi borang mak mertua yer..xrugi dapat menantu macam kami2 ni....muahahaha...


gurau jer..kang ade plak cakap aku syok sendiri....


xdela, masih banyak lagi yang perlu dipelajari sebelum memikul tanggungjawab sebagai isteri a.k.a orang rumah :)
4:04:00 PM / by / 4 Comments

4 comments:

  1. alamaaaak..sedapnyaaa...nak cari ni lah utk berbuka nnti..heeehe..^^

    ReplyDelete
  2. @Qaseh Dania

    cari..jangan xcari..tapi kalau masak sendiri lagi puas hati kot :)

    ReplyDelete
  3. sedapnya.. xnk bg kita rase ker.. :)

    ReplyDelete
  4. @hawasumiri

    meh datang shah alam, kite masakkan :)

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad