Post Top Ad

Friday, March 2, 2012

Kau Sanggup???

yuhoooo...entri pertama dalam bulan mac. azamnya nak tulis entri banyak2 macam dulu, tapi xtaula kesampaian ke x. sibuk xabes-abes...korang ape macam?sihat x?wey, serius wehhhh....lame xmenulis, penulisan pun dah macam hawau...opsss!

arini masuk 5hari aku bekerja tanpa henti untuk mendapatkan segala data yang diperlukan untuk thesis aku...wow, berjelaga muka aku kot!dah macam zebra dah..muka dah hitam. nak senyum pun malu, gigi putih muka hitam....dah macam awang hitam dah....huuuuuu....nak kuar jalan pun dah malu..aiseyyy....nasib..nasib...dahla site langsung xde tempat nak berteduh...kat ladang, pokok pun kecik2..cuaca perlis plak bapak panas....nak sejuk tunggu petangla sebab hujan..





so, kesimpulannya....kau sanggup nak berjemur berjam-jam tengah panas?woiii..turun hantaran woiiii....
2:03:00 AM / by / 1 Comments

1 comment:

  1. alahh.. alah bisa tegal biasa... panas untuk berjaya wak... silap hari bulan, bile dah berjaya nanti, duk dalam penghawa dingin je la... masa tu, baru rindu nak panas...

    ewah... sedap2 je mengomen kan... salam perkenalan...

    jom ke blog saya...
    http://thetimelines2u.blogspot.com/2012/02/kian-melayu.html

    sudi2 baca dan komen... mari terus saling support di Gerila Penulisan Kreatif...

    Sam Banjamin a.k.a Zulkifli Sa'don
    (pengasas gerila penulisan kreatif)

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad