Post Top Ad

Wednesday, March 28, 2012

Maaf....Rabu Bukan Hariku

assalamualaikum...selamat malam..
whooopppss...baru pulang dari kuliah. sangat letih dan sangat xbertenaga arini..
nasib baikla esok lusa xde kelas, sambung pulak ari sabtu ahad...heaven....

tapi ....
hari rabu bukan hari 'luck' aku...aiyooo..dari minggu lepas lagi, asal hari rabu jer mulala hati xbetul. nak sakit hati+sakit jiwa+jiwa terbakar..

dimulakan hari dengan seseorang yang mungkir janji...terus dibawa kepada perkara2 lain. maafla kat sape2 yang terasa bila ditegur, xsengaja...faham2 la kan bila hati tengah xbetul. tapi sebenarnya aku cuba nak tenangkan hati supaya aku xcampur adukkan perkara2 yang xberkenaan....tapi bila ditambah dengan perkara yang aku rasa otak aku semak, semuanya bercampur dan disebabkan itulah ade orang mungkin di'sound'...maaf sekali lagi yer kawan..

sejujurnya.....rabu bukan hariku...


*pengajaran - belajar untuk tepati janji okeyh....
9:06:00 PM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad