Post Top Ad

Wednesday, July 11, 2012

Selangkah ke Alumni

assalamulaikum....
alhamdulillah..hampir selesai pengajian aku kat uitm shah alam ni. pasni pasti aku akan merindui saat2 bersama kawan2 menempuh alam pengajian yang penuh makna sepanjang aku bergelar pelajar...

pasni misi utama adalah mencari keje plak....ok...kene rajin bukak post keje kat internet, beli paper...bla..bla..bla..

lagi beberapa hari je lagi untuk aku menjejakkan kaki kat dalam kawasan uitm nih...pasni tunggu istiadat konvo plakla aku masuk sini...huuuu..sebakla plak....dan pasni jugak aku akan bergelar alumni...tolong adik2 plak ;)

sebelum ni, pintu ni tiap2 ari aku lalu...

*buat hardcover thesis + conference paper....selesai......

MERDEKA!!

will miss my faculty...faculty of architecture, planning, and surveying...

7:10:00 PM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad