Post Top Ad

Monday, September 24, 2012

Lelaki, Gosip, ..... dan Blog


setuju x kalau aku cakap lelaki ni sebenarnya lagi kuat bergosip kalau nak dibandingkan dengan perempuan?malah lagi hebat kalau diorang ni bertemu geng...haa....pastu bergosip xhengat.

opss kaum lelaki, jangan marah ek..ini sekadar pandangan peribadi je. berdasarkan pemerhatian akulah kan, perempuan ni kalau bergosip..cerita tu akan habis kat situ je. sebaliknya bagi kaum lelaki, kalau dah mula bergosip...bila jumpa orang yang digosipkan tu, siap perli2 lagi, pastu balik rumah sambung gosip balik.

jadi xhairanla bila lelaki bergosip, citer tu akan jadi berpanjangan tiada penghujungnya...haaaa....contoh depan mata aku, geng2 lelaki ni siap ajak pegi minum..sape yang mulakan gosip dulu?sudah tentu diorang...haha...haih,geleng kepala sambil gelak aku dibuatnye...

............dan disebabkan itu, aku rase lelaki ni memang sesuai sangat jadi blogger gosip2 cik joyah nih....tengok je contoh blogger2 hiburan kat malaysia ni, sape yang popular?lelaki kan....

ok, xnak komen banyak2...kang kene hentam plak ngan abang2 ensem....isu gosip2 ni ade dalam majalah kosmopolitan bulan ni. so, carilah kat pasaran yer.. ;)
4:46:00 PM / by / 3 Comments

3 comments:

  1. hmmmmm.. fikir kan kejap...
    tapi kan.. kalau kat tmpt keje asben saya.. dia mmg kata.. org2 berbangsa ca ya nun alif kat sana kuat bergossip.. sampaikan yg dah berhenti keje lama pun still dok gossip2kan.. wallahualam...

    ReplyDelete
  2. JaSSNaNi:ermm..tula..pernah dengar jugak..

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad