Post Top Ad

Thursday, October 4, 2012

Ada Jugak Perempuan Macam tu....

gambar sekadar hiasan

haishhh...rosak akidah manusia zaman sekarang ni. kalau zaman dulu, bolehla nak cakap masa tu zaman jahiliah...tapi sekarang?mungkin dah back to zaman tersebut.

zaman sekarang ni pun masih ada yang mengamalkan amalan khurafat seperti menggunakan bomoh untuk kepentingan diri. apa yang menyedihkan lagi, sanggup buat kat orang yang disayangi eh,sayang ke?  yang lagi sedih, orang melayu especially Islam yang banyak mengamalkan benda yang salah disisi agama ni. tau tak hukumnya berdosa?

ada isteri sanggup tengok suami jadi bodoh, ibarat lembu kena cucuk hidung...eh,xmalu kat masyarakat ke kalau diorang nampak suami tu bodoh je...?ada jugak yang sanggup guna ilmu pengasihla, whateverla...xtau sangat nama2 ilmu pelik2 nih.

tu belum lagi dengan sifat hasad dengki...nak kenakan orang...haihhh.....

nampak sangat xbersyukur dengan apa yang Allah dah kurniakan...bertaubatla wahai manusia...

#eh,lelaki pun ada yang amalkan
3:22:00 AM / by / 3 Comments

3 comments:

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad