Post Top Ad

Tuesday, October 9, 2012

Najwa Latif????

ketinggalan zaman betul aku ni. ..baru sekarang aku nak tergila-gilakan lagu si adik najwa latif ni a.k.a wawa...sebelum ni pun minat gak tapi xla macam sekarang, ulang lebih 10 kali sehari...nak buat keje kene dengar lagu dier dulu...

#aku...bila dah start sukakan sesuatu tu, memang tu je la yang akan diulang. tapi kalau dah benci, tengok muka pun xnak....ape pun, najwa latif tetap the best! good luck untuk spm ;)




aku ni bab2 hiburan memangla slow sket....
5:45:00 AM / by / 2 Comments

2 comments:

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad