Post Top Ad

Wednesday, December 12, 2012

Si Pengecut Anonymous


hishh...tercabar aku ngan cik anon/encik anon ni......tulis nak 'kerek'... sekeh palo kang baru ada akai...

pelik jugak dengan orang yang suke komen menggunakan nama anonymous ni (kecuali encik MNBS aku, gune anon sebab xde akaun google...wakakakaka...nasib baik dah create kan??lalalala). kalau komen untuk reaksi positif atau teguran secara baik tu, xdela aku nak kisah...xmarah pun. ni yang dok maki2 ni......ape masalah cik anon/ encik anon sekalian???tampor kang...... 

xkisahla nak pakai nick ape pun, tapi tangan yang menaip tu.....coverla sket nak menaip benda2 &^*$#^&$.....hati biar bersih sket maaa...

*maaf ye anon2 sekalian, xnak publish korang punye komen yang xbernas itu........haaaa...kan dah rugi taip panjang2 xkene publish :)
4:34:00 PM / by / 3 Comments

3 comments:

  1. mmg sape guna nama anon komen yg buat sakit hati mmg x publish hehehhe sabo banyak2 je la

    ReplyDelete
  2. @Adlin ✿ Mama Of 3K ✿

    haha...xmarah pun...kadang2 rase kesian je kat golongan nih..

    ReplyDelete
  3. Dah nama pun anon mmg la pengecuttt :)

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad