Post Top Ad

Wednesday, March 27, 2013

Motif Orang Politik (ini bukan belog politik)


hahhh aku besarkan lagi imej mesej yang aku terima beberapa hari lepas. aku xtau dari mana hamba Allah ni dapat no.phone aku. kalau ye pun nak 'meluaskan empayar' , xperlulah hantar mesej berunsurkan fitnah..mungkin jugak bukan fitnah (xtaula), tapi bagi pendapat aku bukan ini caranya untuk meraih undi. hello, orang yang mengundi berakal la....ingat dengan mesej2 macam ni boleh terpengaruh ke???pigidahhhh.....jangan menggula-gulakan rakyat. orang malaysia sekarang dah cerdik pandai, tahu nak menilai yang mane baik, yang mane xbaik...

*aku rase bukan aku sorang je yang dapat mesej2 macam ni..tambah2 dah nak dekat PRU nih...
*kalis hasutan...lalalalala
*tapi aku tetap rase ini adalah satu mesej fitnah dan berunsurkan hasutan...wallahualam
*buatla pilihan yang terbaik, agama didahulukan...insyaAllah kehidupan terjamin..aminnn...
*eh, ini bukan belog 'mama gomo' ......xmau..xmau.....
4:23:00 PM / by / 3 Comments

3 comments:

  1. kita pun dapat mecej macam niihh. kita delete je ~ haha. (^-^)

    ReplyDelete
  2. @is esma
    delete je....tapi kalau dah selalu sangat dapat, ini dah dikira melampau

    ReplyDelete
  3. Ish3x.. Astagfirullah...sapa la yg hntar mesej cmtu..

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad