Post Top Ad

Friday, July 5, 2013

To The Way of That.....

Salam Jumaat. Bosanla plak time2 xde keje. so xde keje update belogla jawabnye.....

huihh...terasa banyak plak keje sebelum raya. sebelum berenti keje kat company yang sedia ada ni, kenela siapkan keje2 yang tertangguh ni. pastu time ni la nak merancang untuk pegi campingla, rombongan merisikla....opsss, merisik ke....?hmm entahla..tengok je la nanti macam mana nanti...tapi sedang ke arah tu la lebih kurang.......

segala ape persediaan pun tarak....ade mase sebulan je ni.....haihhh


will going up the next stage...... :)


amik hati bakal mak mertuala konon. nasibla menjadi rendangnye :P



maybe dah sampai masanya kot....doakan yang terbaik :)


tapi sebelum tu, jom hiking ke Gunung Rajah kat Bentong...bz..bz gak...tapi kene ade mase untuk diri sendiri. esok wehh...esok :)
6:47:00 PM / by / 1 Comments

1 comment:

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad