Post Top Ad

Friday, October 11, 2013

Mee Kari Udang Galah

salam jumaat dan selamat pagi

mari bekerja sambil berblogging..heheheh....beginila rutin kalau tengah takde keje.daripada dok melangut tak tentu hala, baik buat ape yang patut...daripada blog ni berkubur macam tu je..haihhh...


sebelum tu....


tahniah kepada rakan sekelas, puan nughul atas perkahwinan dengan pasangan pilihan hati, en.afat..semoga bahagia beb!

majlis kawen tu kak rawang. so balik je dari rawang terus bergegas masuk opis buat OT, keje xsiap.... tapi sebelum tu singgah pekena mee kari udang kat Bandar Tasik Permaisuri. yang mana xtau BTP tu kat mane, silalah gugel hokey... lagipun alang2 dah malam



dan inilah rupa mee kari udang. sedap wehh, first time makan sini. boleh tahan sedapnye, udang besaq, kuah dier cukup bahan (sedapla tu) dan yang paling penting harga berpatutan. ops, lupa...ada free wifi... ;)))

kalau korang nak usha2 fb diorang boleh klik sini

jangan lupa cuba hokey, pasti xmenyesal


10:19:00 AM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad