Post Top Ad

Tuesday, November 12, 2013

Tak Rajin, Tapi Terpaksa.... Kalau Tak.....

huarghhhh....semakin dekat nak kawen, semakin malas perangai

apekah??!!!

malas nak masak...malas nak basuh kain, malas nak kemas rumah...dan malas yang terbesar adalah malas nak keje. rasa nak duduk rumah goyang kaki je....melampau

nasibla dah janji ngan encik tunang nak jadi rajin lepas kawen....kalau tak, amik maid je

tapi kalau malas, macam mana duit nak masuk?macam mana nak setelkan urusan kawen2 ni?hadoiiii

bangun pagi, pegi keje...sampai opis malas nak buat keje, tapi xbuat keje, boring lak
balik keje, lapar....nak masak, malas...tapi duit xde nak makan luar
duduk rumah...rumah bersepah, malas nak kemas
basuh baju, malas nak lipat

sesungguhnya, mode aku sekarang adalah malas!!

tapi kalau dah rajin, kalau sape dah sepahkan ape yang aku kemas.....silap haribulan, xbercakap ngan aku seminggu


huuu...heavennye jadi kucing...untungla arthur

*arthur tu kucin siam aku
6:08:00 PM / by / 1 Comments

1 comment:

  1. haha..malas tu temp jer..nanti sampai masa rajin datang balik lettew..hehehe..btw, comelnya kucing tu..geram tengok..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad