Post Top Ad

Sunday, November 10, 2013

Why I Chose Personal Blog

Assalamualaikum...selamat malam...eh,ni kategori selamat malam ke selamat petang ek? Lantakla....
Harini xde cite menarik sangat...tapi semalam adela menarik sket..tapi xde pulak gambarnye dalam enset ni...
Sejak2 ni aku rajin plak berblogwalking secara rahsia...maksudnye xbagitau tuan tanahla..ibarat masuk rumah orang xbagitaula....tapi hakikatnye saya bukan macam tu hokey... :)
Sambil2 dok baca blog orang,tetiba terfikir....kenapa aku pilih blog aku sebagai kategori personal ek?yela...setengah orang buat blog fokus kat satu benda...contoh,pelancongan...so dier akan tulis pasal pelancongan je....
Xkisahla...sebab tu hal masing2...
Aku plak lebih kepada personal blog...bukan sebab ape,aku lebih suka menulis tanpa ada limit..kalau aku rasa nak tulis pasal satu benda ni,aku tulis. Xkanla blog masak tapi tulis pasal naik gunung kan...orang yang baca pun jadi xsyok....so sebab tu aku lebih memilih personal blog.ape yang aku lalui aku akan tulis (bergantung kpd kerajinan)
So sekarang ni aku dah lapar..nak gi makan dulu....nanti sambung lagi...okbye


Gambar tu semalam punya cerita...kat planet gempak astro @bukit jalil

8:12:00 PM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad