Post Top Ad

Saturday, July 12, 2014

Rumah Baru


Eh, dah pukul 2 lebih dah....cepatnya masa berlalu. Perut pun sedang kelaparan sebab sahur tadi makan 2-3 suap je..
Hmm..tak sabar nak balik kampung petang ni...rindu keluarga. Tapi sebelum tu kami laki bini dok mengangkut barang ke rumah baru. Eh, bukan rumah beli yer...rumah sewa....belum mampu nak beli rumah sendiri lagi. InsyaAllah in the future :)


Dapat rumah sewa ground floor...pehh...kemain bising dengan budak2 main, orang lalu lalang...tu belum kira dengar orang gaduh hempas2 barang lagi....sabor je la... nak cari yang murah & dekat tempat keje... terima je la... area bukit jalil ni mana ada kawasan yang murah. Apartment ni kira murahla rm650 dapat ground floor..... #Redha



Ok la kan daripada sewa mahal2 then hujung bulan makan megi....heheh...

Tiada sebarang perabot....ok...sesi memenuhkan perabot...nipisla poket bulan ni & bulan depan ;p

2:38:00 PM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad