Post Top Ad

Thursday, November 20, 2014

Kisah #lakibini (bergaduh, merajuk)

assalamualaikum....selamat pagi

dah hampir 6 bulan rupanya aku berkahwin dengan #budakjahat ni.... alhamdulillah, setakat ni ok la...bahagia...gaduh sikit2 tu biasala....mana ada #lakibini yang tak pernah gaduh langsung kan...

tapi bagi kami, kebiasaannya kalau kitorang gaduh, dia yang akan pujuk aku dulu...tak kisahla kalau salah aku pun, mesti dia yang pujuk dulu...dia buat manja2 dia.... "sayang, kita lapar..." , mana ada isteri yang sanggup dengar suami cakap macam tu.... hati tengah panas time tu pun, tiba2 boleh jadi sejuk...tapi lepas masak, sambung merajuk balik....hahahaha...

suami aku ni, kalau aku merajuk, dia suka peluk...sebab tu aku suka merajuk selalu...heee

sayang, mintak maaf ea kalau kadang2 mungkin agak keterlaluan & berlebihan mengamuk & merajuk. tak boleh kawal emosi kalau sampai tarikhnya :)

only you understands me! 
10:29:00 AM / by / 1 Comments

1 comment:

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad