Post Top Ad

Tuesday, November 25, 2014

Kisah #lakibini (laki pun gemuk jugak)

semalam balik dari kerja, terus makan sebab pagi sebelum kerja dah siap masak..kot2 laki balik kerja nak makan. so balik rumah tengok ada lebih...malam, dua- dua tak makan sebab dah kekenyangan...

disebabkan kat rumah takde hiburan seperti tv, so tempat melepak kitorang kat dalam bilik je la....

sambil2 baring main clash of clans, laki tanya lepas dia tengok peha dia ada garisan2...

"sayang, ni garisan2 ni..apa dia?"

cepat je aku jawab,

"tula selulit....haaaa...tula, cakap orang gemuk....dia pun gemuk tak sedar"

"mana ada gemuk...weekkkk"



mengata orang, paku serpih..mengata orang, dia yang lebih!

kesimpulan : lemak membiak dengan jayanya bersama kami...kuikuikui
10:59:00 AM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad