Post Top Ad

Friday, November 21, 2014

Kisah #lakibini (makan luar)

suatu petang, kami naik motor...nak pegi kedai motor, tukar tayar.....dekat depan kedai motor tu ada gerai jual satay baru berkemas-kemas nak bukak

aku pun cakap,

"eh, kedai satay tu baru nak bukak" , memandangkan kitorang pernah pegi situ

laki aku buat cubaan nak troll lagi,

"eleh, nak makan satay le tu"

"mana ada, orang tak cakap pun....so malam ni nak makan apa?mee goreng boleh?mee ada kat rumah"

lepastu laki aku jawab,

"hmm...kita makan satay lah...esok baru masak"

see....sape yang nak makan satay sebenarnya??pantang ada duit lebih... :P
9:00:00 PM / by / 0 Comments

No comments:

Post a Comment

Thank you. Your comment is much appreciated. MUCHAS GRACIAS ;)

Post Top Ad